همین طوری 13


هروقت بتونم خودم رو در مقابل سیب زمینی های در حال سرخ شدن برای غذا کنترل کنم اون موقع است که دیگه بر نفس اماره ام افسار زده ام !!

یه ماهیتابه پر برای قیمۀ شام  سیب زمینی سرخ کردم ، الان فقط تعداد انگشت شماری ازشون باقی مونده.  همه رو هم همیشه در حین پروسه سرخ شدن، می خورم. 

مامانم می گفت سر من ویار سیب زمینی سرخ شده داشته ، اونم در حالت نیمه خام و نیمه سرخ شده اش 

سالها گذشته  ولی رد این ویار هنوز در من پا برجاست   

!!!!!!!


دیشب خواب دیدم با شهاب حسینی  ازدواج کردم !!!! یه بچه هم داریم.

کلی هم خوشحال بود  

این مغز من هم می تازونه  با این سناریوهای شبانه اش 


روز پاییزی بهاری


آخر هفته است ،هوا ابری ابری و داره حسابی بارون می باره 

من تنهام ، ه... رفته سر کار 

همه اینها می تونست بدجوری زیر یه خم روحیه رو بگیره ولی در کنار اینها  یه حس خوبی هست تو فضا 

این سکوت ،این هوای خنکِ محشر، اعجازی داره در خودش امروز

 



کوتاه ،درست ،قشنگ


بعضی ها همچین خوشگل ذهنیاتشون ، حرفهاشون و اندرزهاشون و.... را در قاب کلمه در میارن 

 

" بر شانه هایت باز دنبال چه می گردی ؟

انگیزه پرواز باید در دلت باشد ..."


مهدی فرجی 

money tree


یه گیاهی هست به اسم money tree که اینجا جلوی در اکثر مغازه ها و خونه ها هست و می گن وجود این گلدون جلوی در خونه و مغازه باعث ورود برکت و پول به اون خونه یا مغازه اس .مطمئن نیستم ولی فکر کنم این گیاه و باور همراهش از کشورهای آسیایی به اینجا اومده ، در هر حال گیاه گوگولیی هستش. در ضمن می گن اگه دو طرف خونه بذاریش پول از یه سمت میاد از یه طرف دیگه می ره ، اینه که باید حواس جمع بود در این مورد