همین طوری 13


هروقت بتونم خودم رو در مقابل سیب زمینی های در حال سرخ شدن برای غذا کنترل کنم اون موقع است که دیگه بر نفس اماره ام افسار زده ام !!

یه ماهیتابه پر برای قیمۀ شام  سیب زمینی سرخ کردم ، الان فقط تعداد انگشت شماری ازشون باقی مونده.  همه رو هم همیشه در حین پروسه سرخ شدن، می خورم. 

مامانم می گفت سر من ویار سیب زمینی سرخ شده داشته ، اونم در حالت نیمه خام و نیمه سرخ شده اش 

سالها گذشته  ولی رد این ویار هنوز در من پا برجاست   

نظرات 2 + ارسال نظر
آموزش vray یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:41 http://www.3dmaxclass.com/Course25.aspx

مطالب شما بسیار جذاب است، موفق و پیروز باشید.

ممنونم ،شما هم همین طور

مگهان یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:29

چقدر بامزه که ویار هم به ارث می رسه هااا ؛)


+ من وقتی سیب زمینی سرخ می کنم هیچ کس حق نداره بیاد تو آشپزخونه:دی میگم زحمتامو بذارید ببینید بعد بخورید! اینجوری وسط سرخ کردن همش تموم میشه انگار من 4تا دونه سرخ کردم:))

آره ادم زورش به بقیه میرسه به خودش نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد