تا چه پیش آید

هفته بعد کلاسها تعلیق شد تا استادها و بقیه کارکنان دانشگاه فرصت پیدا کنند برای جفت و جور کردن زیرساختهای درس خواندنِ آنلاین

ظاهرا در حال حاضر این اتفاق داره برای 2000 دانشجوی عمدتا چینی انجام میشه ولی بردن کل دانشگاه روی این پلت فرم کار بیشتری میبره 

صبح یک ایمیل گرفتم که در مورد دسترسی به امکاناتم برای دوره آنلاین می پرسید اینکه آیا لپ تاپ شخصی دارم ،آیا اینترنت نامحدود دارم آیا محیط آرام و مناسب برای درس خواندن دارم و....

دل آدم گرم میشه به این جور برنامه ریزیها ،گرچه منتقدان زیادی هستند که میگن دولت دیر اقدام کرده ...

  اتوبوسرانی  و بانکها هم ایمیل فرستادند و چند و چون برنامه هاشان را برای این مدت اعلام کردند

مرزهای هوایی هم که دو سه روزیست بسته شده ،مرز زمینی هم که نداریم با هیچ کجای دنیا بحمدلله

و حالا ماییم و تجربۀ این نمونه از بحران که در لیست بلند بالایمان نبود و اضافه شد؛ تا چه پیش آید...

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 17:16

قرنطینه با اینکه حس و حال بدی داره، فرصت های خوبی هم برای برخی کارها فراهم میکنه.
من تجربه درس خوندن آنلاین را دارم. خیلی بهتر از سر کلاس رفتنه. خوشت میاد .

باشد که خوشمان آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد