سال نو مبارک


خوب شاید آمدن سال جدید بهانه قشنگی باشه که دوباره نوشتنم را شروع کنم.

الان که داشتم بعد از سه ساعت  دوباره شروع می کردم به درس خواندن ،دلم پر کشید برای ایران بودن برای حس کردنِ حال و هوای این دقایق در جای درستش 

اینجا جای درستِ عید نیست 

هوا دارد سرد میشود ،بوی پاییز می اید ،درسها هم داردسنگین تر میشود ،هیچ برنامه آنلاین ماهواره ای هم نیست برای در حال و هوای  تحویل سال قرار گرفتن.

این است که آمدم نشستم پشت لپ تاپ.حدود یک ساعت مانده به سال تحویل یا شاید یک کم بیشتر ، نمی دانم.

آمدم که درس 740 را ادامه بدهم تا بلکه آخر امشب به کلاس برسم و فردا هم بروم سراغ 746.

این سه ساعت درس نخواندن هم گذشت به ناهار خوردن ، چیدن سفره هفت سین و زنگ زدن به چند فامیل  و تعدادی دوست

(از پشت صحنه خبر دادند انگار ایران اینترنشنال را می شود گرفت )

از دانشگاه هم ایمیل امد که کلاسهای هفته بعد را تعطیل کرده اند حالا باید ایمیل را کامل بخوانم تا ببینم دقیقا برنامه چیست.

خلاصه اینکه دلم پیش عزیزانم هست که الان کنار سفره هفت سین هستند در جایی که بهار می رسد.

الهی سال نو پر باشد از شادی پر باشد از قشنگی پر باشد از آرامش


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 17:04

نوروزت مبارک عزیز دل.
من هم برای شما سال قشنگ و پر از اتفاقات خوب آرزو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد