یک ماه است که ننوشته ام اینجا 

از اول اسفند سال قبل تا امروز که دوم فروردین سال نوست

سال نود و هفت هم تمام شد 

خوب یا بد ؟ مهم نیست 

چیزی که تمام شده ،تمام شده ...

بی قراریهایم همراه سال گذشته گذشت و خوشبختانه  دلم آرام گرفته است...


ماه آخر سال و شاید حتی زودتر درگیر کارهای دانشگاه هم بودم 

اصلا ساده نبود و بارها دچار قبض و بسط روحی فراوان شدم  

آشنا نبودن سیستم آموزشی ما برای اینجا و آشنا نبودن و عجیب بودن سیستم آموزشی اینجا برای من و متاسفانه یک اشتباه ازسمت مسوول بررسی پرونده من، کارها را مدتی در هم پیچاند ...

نتیجه اما خداروشکر عالی شد

و من چند ماه دیگر بعد از گذشت بیست سال از فارغ التحصیلیِ قبل  دوباره دانشجو خواهم شد.

بی صبرانه منتظر هیجانات و تجربه های جدید این مسیر هستم 

و البته امیدوارم که تمام سختی هایش را هم تاب بیاورم


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 00:53

سال جدید و اتفاقات جدید

برات روزهای خوب و پر از اتفاقات خوب آرزو دارم.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد