آخه آناناس و خیار و مایونززززز!!!!

همین الانه که داشتم اینجا می نوشتم خانوم صاحبخونه مسیج زد که هستی می خوام برات سالاد بیارم ؟ گفتم هستم 

خلاصه کیسه به دست اومد و ظرفهای داخلش رو تحویل داد و در مورد هر کدوم هم توضیح. گفت خواستم قبل اینکه چیزی درست کنی و بخوری اینارو بهت بدم تا دیگه مجبور به آشپزی نباشی. دیگه نگفتم عزیز دلم من اگه اینقدر گرین بودم که ناهار هویج رنده شده با آبلیمو ، بروکلی بخار پز با سس ماست و سیر بخورم که خوب بود که ، مشکل نداشتم که ، هی برای شروع رژیم و ورزش امروز فردا نمی کردم که 

بازم نگفتم چه خوب بوی غذای من نیومده بالا و متوجه نشدی پیش پای شما مرغ رو سرخ کردم تو کره و زعفرون و با گوجه سرخ شده و برنج نوش جان کردم که این دم آخری قبل رژیمی که خدا بخواد تو این چند روز شروع میشه، خوش بگذره 

آهان !همراه موارد ذکر شدۀ بالا یه معجونی هم بود که cucumber mold نامیده می شودو طوری که گفته شد شامل خیار ، ماست ،ژلاتین !! ، آناناس !!!!! و مایونز  می باشد.همین پیش پای شما سرچ کردم دیدم بله این سالاد مال کشور آفریقای جنوبیه ولی تو هیچ دستوری دیگه آناناس نداره خدا شاهده. 

خلاصه اینکه این رو بنویسم و با شرمندگی از مهربونی خانوم همسایه به نحوی از این معجون خلاص کنم خودم رو 

آخه آناناس و خیار و مایونززززز!!!! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد