همون صاحب کوکامی !

یه سوشی بار بود رو به روی ایستگاه اتوبوسی که هر روز بعد کار پیاده میشدم ،یه جورایی به سوشی هاش معتاد شده بودم  

سوشی های خوشمزه و اخلاق خوب صاحبش اونجارو کرده بود برام یه پاتوق برای شستنِ خستگیِ بعد از کار

 یه جورایی مشتری دائم شده بودم تا اینکه ماشین خریدیم و دیگه من گذرم به اون ایستگاه نیفتاد

جمعۀ پیش بین دو تا قرار، نزدیکهای اونجا بودم و خیلی هم گرسنه 

چون ساعت بی ربطی بود برای ناهار خوردن مفصل، تصمیم گرفتم یه سر برم به این پاتوق قدیمی 

این آقای مهربون با دیدنم کلی ذوق کرد و از اونجایی که تقریبا بلد نیست انگلیسی حرف بزنه تنها چیزی که تونست به لبخند و برخورد خوبش اضافه کنه این بود که

It is old time !!

بهش گفتم آخه ما از این محل رفتیم و چنین و چنان 

لبخند زد و نگاهم کرد و گفت you are changing

منظورش از این جمله رو دیگه نفهمیدم که یعنی متوجه شد ما جا به جا شدیم و داره به اون اشاره میکنه  یا اینکه فهمیده من موهامو کوتاه کردم و داره میگه قیافت عوض شده


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 27 آبان 1396 ساعت 19:28

مدل موی جدید مبارک

جدید کوتاه نکردم ،یک ماه پیش
در هر صورت مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد