!!

یه چیزایی تو ذهن آدم یه جور عجیب غریبی ثبت میشه 

این جا یه سری فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی هست که دو تاشون بزرگ تر و قیمت مناسب تر از بقیه هستن به اسمهای Count down و Pack&Save.

از همون اول تا به امروز دارم به صورت ناخودآگاه  به کانت دان می گم شهروند ، ه .. که دیگه ناامید شد از اصلاح این اشتباه و تو خونه ما مشخص بود که شهروند همون کانت داونه تا اون روزی که پای تلفن گفت کجایی ؟ گفتم دارم خرید می کنم، گفت کجا؟ گفتم هایلند !!!! 

یعنی این ذهن رفت اسم اون فروشگاه لوازم آرایشی رو که نزدیک شهروند بود و همیشه بعد خرید از شهروند می رفتم یه گشتی توش میزدم از نمی دونم کجا کشید بیرون و گذاشت تو دهنم . از سکوت و بهتِ  اون طرف گوشی فهمیدم چی گفتم و تا یک ساعت با خودم می خندیدم 

حالا ماجرا تموم نشده ،  چندباره در پاسخ به اینکه کجا خرید کنیم  یا کجایی جواب میدم همشهری !!!!!

حالا این ذهن به این بسنده نمی کنه که اون روزی که رفتم همین شهروند ،ماشین رو که پارک کردم دیدم چند ثانیه اس دارم دور یقه ام دنبال چیزی می گردم و یه نموره هم هول شدم، بعد که به خودم گفتم چی کار می کنی دیدم فکر کردم موقع دنده عقب روسریم افتاده دارم دنبالش می گردم بکشم سرم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد