کارواش

امروز برای اولین بار رفتم کارواش ،اولین بار در عمرم! 

تهران که خوب ، من نمیبردم ماشین رو برای کارواش اینجا هم امروز بار اول بود که همراه شدم در این پروسه 

تا جایی که خبر دارم اینجا کارواشها یا همون مدلهای اتوماتیکه یا این مدلی که امروز بنده تجربه کردم که شما ماشین رو میبری و شلنگ های آب فشار پایین و آب فشار بالا و همچنین پمپ کف ...  موجوده و خودت باید زحمت بکشی و با این ابزار موجود ماشین رو بشوری.

 یعنی تا جایی که میدونم اون مدل که کسی بیاد و ماشینت رو بشوره نیست اینجا .

حالا روش چه جوریه ؟ اول باید بری به محل نوت چنج و اسکناس بدی و سکه بگیری ( البته اگر خودت سکه نداشته باشی ) بعد بیای تو جایگاه شستن ماشین یا جارو زدن. 

تو قسمت شستن یه سری راهنما هم هست که برای هر حدی از کثیفی چه مراحلی رو بهتره بری .هر مرحله هم با یه رنگی مشخص شده که روی یه پنل هم روی یه دایره قسمتهایی با همون رنگها وجود داره و برای انتخاب هر مرحله باید دکمه را روی اون قسمتی  که مورد نظره بیاری مثلا آب با فشار کم ، آب با فشار بالا ، واکس ، شوینده ،،، بعد سکه یک یا دو دلاری رو میندازی و برای یک مدت زمان مشخص آب ، کف ،...داری .قسمت جارو برقی هم همین طوره  یعنی سکه میندازی و جارو راه میفته برای یک مدت مشخص البته 

به همین راحتی ، آخر سر می شه به ماشین عطر و عبیر هم زد 

امروز برای یک ماشین در حد معمول کثیف ،کل ماجرا پانزده دلار تموم شد که البته میشد با سیزده تا هم تمومش کرد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد