این انتظار شیرین ...

فردا دقیقا میشه چهار ماه تا زمان پروازم به سرزمینم 

دو ماهی هست که برنامه رفتن رو تو ذهنم دارم و سه هفته ای هست که جدی شده این برنامه و سه چهار روزیه که با خرید بلیط دیگه قطعی شده  اگه خدا بخواد.

از همون دو ماه پیش یه دفتر یادداشت برداشتم و دارم توش می نویسم و کیف می کنم 

لیست کارهایی که باید بکنم 

لیست جاهایی که باید برم 

لیست چیزهایی که باید بخرم 

لیست کتابهایی که این مدت از تو صفحات اینستاگرام انتخاب کرده بودم برای خریدن 

لیست کافی شاپها و رستورانهایی که باید برم  ( فشار سه سال کیک شکلاتی بی بی نخوردن ، کباب برگ نخوردن ، کباب ترکی سبک ایرانی نخوردن کم فشاری نیست )

آی دوست دارم این دفتر یادداشتم رو ، آااای دوست دارم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد