؟!

یعنی اینجا بعضیا تو یه سری زمینه ها داغونن ها

امروز دخترک میگه می خوام استعفا بدم، میگم منم !

بعد میگه هیچکدوم از مدیرا میدونن ؟ میگم نه ! تو تنها کسی هستی که بهش گفتم ، نمیدونم چرا به نظرم رسید لحنم جوری هست که بفهمه و حالا به کسی نگه موضوع رو، ولی خوب فکر کنم ظرف یک ساعت همه می دونستن .

 بعد میگه باید چی کار کنیم می گم هیچی نامه ات رو ببر بده به هر کدوم که بودن 

میگه داشتم فکر می کردم فردا مراقب باشم یه موقع که هیچ کس تو دفتر نیست یواشکی برم نامه ام رو بندازم رو میزشون و بیام !!!!!

گفتم نه دخترم باید نامه ات رو ببری بهشون تحویل بدی.... ،با بهت نگاهم کرد  و لبخند زد،فکر کنم فردا روش خودش رو ببره جلو 

حالا شک کردم نکنه که از دید جماعت هم روش نرمال همون روش دخترک باشه !!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد