کاملا نو و تازه و جدیده برام

چندین ماه پیش تو یه مهمونی یه خانومی از یک دوره گرافیک که تو کالج انیمیشن اینجا رفته بود می گفت و تعریف می کرد با اینکه هیچ زمینه قبلی نداشته ولی این دوره سه ماهه اینقدر مفید بوده که کارهای گرافیکی یه مجلۀ فارسی که اینجا چاپ میشه رو انجام میداده ، سر در آوردن از کارهای گرافیک برام جالب بوده همیشه ، یه جور کنجکاوی شاید اینه که رفتن به این دوره مونده بود یه گوشه ذهنم ولی مطمئن نبودم که وقت و زمانش با کارهای من جور در بیادیا نه . تا اینکه همین چند شب پیش که دیگه تاریخ پایان کار فعلیم رو ست کرده بودم همون خانوم بهم خبر داد که از هفتم آگوست دوباره این دوره داره برگزار میشه. با یه دو دلی نیم ساعته که برم این دوره رو یا نرم یا واسه چی برم اصلا ؟ فرم ثبت نام رو پر کردم و فرداش هم برام ایمیل اومد که یه زمان برای مصاحبه پیشنهاد بده و من هم یه زمان دادم و حالا قراره سه شنبه برم برای مصاحبه.

فقط برای رسیدن به کلاسها، تاریخ پایان کار رو هم مجبور شدم شش روز جلو بندازم که واقعا چی از این دلپذیرتر!

خلاصه اگه همه چی رو به روال بره از 7 آگوست هفته ای چهار روز میرم کلاس ، هر جلسه هم سه ساعته و طول دوره هم سه ماهه و قسمت دوست داشتنی ماجرا هم اینه که دوره مجانیه!  

دارم برای دلم میرم این دوره رو ....

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 17:36

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد