Bread maker

می گم بذار به روش خودشون و بر خلاف عادت خودم  سر صحبت رو باز کنم با این خانوم مسن دوست داشتنی و در ضمن بفهمم این نون سازها !! اصلا به کار میان یا نه ؟ 

ازش می پرسم حالا از این دستگاه  ( Bread maker) قبلا هم استفاده کردی؟

می گه آره سالهاست که من نون از بیرون نمی خرم مدلهای مختلف این رو داشتم و خودم با این ها نون درست می کنم. این جوری هم می دونم چی دارم می خورم ، هم هر دونه و موادی هم که بخوام توی نون هام می ریزم. می گم خوب پس خوبه این دفعه هم این مدل رو انتخاب کن ببین این چی از آب در میاد؟ 

می گه آره فقط اینکه دیگه الان نمی خواستم  یه چیز جدید بخرم می دونی دیگه من نود و دو سالمه 

منظورش رو می فهمم  و در ضمن چشمام باز می مونه از عدم تطابق سن و سال و روحیه و وضع جسمی اش ( بزنم به تخته ) ،بهش می گم خیلی خیلی جوون تر از سنت به نظر می رسی،  می خنده و می گه تازه هنوز رانندگی هم می کنم و با همون لبخند کارتن بزرگ دستگاه جدیدش رو می زنه زیر بغلش

بهش  می گم لذت ببری از نونهای تازه ات 

می گه اره فقط خدا کنه آرد و چیزای لازم رو داشته باشم تو خونه... 

بعد می ره و یه رد بوی خوش نون تازه و گرم همراه  با شور زندگی جا می ذاره پشت سرش 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد