پاکسازی !!

ای وااااای چه کردم با خودم من! 

چند روز پیش یه هارد اکسترنال خریدم برای بک آپ اطلاعات لپ تاپم (نمیدونم بک آپهای قبلیم کجاس !اینه که تو این مدت اطلاعات مهم رو ریخته بودم روی چندتا یو اس بی که دارم )

خلاصه گفتم قبل انتقال اطلاعات و عکس ها یه غربالی هم بکنم و فایل های اضافه رو پاک کنم و این کار رو از عکسها شروع کردم .

چه کردن این دوربین های دیحیتال با ما ، چقدرررر عکس مزخرف دارم !!! بعد این وسط یادم هم نبوده مثلا یک بار از مموری دوربین کپی گرفتم ریختم تو یه فولدر بعد عکسهای اصلی رو پاک نکردم از روی مموری  و دفعه بعد که اومدم عکسای جدید رو کپی کنم مطمئن نبودم که از قبلی ها هم  کپی دارم یا نه و بازهی جاهای مختلف چند باره ازشون کپی گرفتم .یعنی بلبشویی شده واسه خودش 

خلاصه حالا حالا ها کار داره این پاکسازی . تازه من کلی فایل و فولدر بندی هام طبق اصول بوده و حالا وضع اینه. 

این وسط هم که یهو بعضی عکسها و فیلم ها  می برنت از زمان و مکان بیرون و بیا درستش کن 

دیشب عکسا و فیلمهای میشول قشنگم تا ساعت دو شب بیدار نگهم داشت ، دلم چقدرررررر براش تنگ شد 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 04:28

من همیشه به میشول حسودیم میشد دروغ هم نمیتونم بگم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد