تعطیلات کریسمس

یه تعطیلات خوبی  هم دست داده دم سال نویی !!

از دو روز اولش، یک روز به مرتب کردن خونه و دور خود چرخیدن و استراحت گذشت و روز دوم هم به سرچ کردن و تصمیم برای اینکه کجاها میشه رفت.

دیروزهم که باکسینگ دی بود رفتم مرکز خرید، البته اینجاهایی که رفتم مثل مورد پارسال شلوغ نبود. اول رفتم همین مرکز خرید نسبتا نزدیک به خونه و بعد هم رفتم milford.

تو فکرم بود که یه ذره تو مرکز خرید می چرخم و بعد میام یکی از انبوه کافه و رستورانهای موجود رو انتخاب می کنم و لذت مبسوطی می برم برای خودم که خوب به محض رسیدن به منطقه دیدم تمامی کافه ها و رستورانها تعطیلن !!!اینه که یه کم تو مرکزخرید گشتم و دوباره برگشتم جای اولم.

اول سوشی مبسوطی زدم به بدن و بعد هم رفتم مدل همین جایی ها و تو یه فروشگاه سر صبر برای خودم لوازم آرایش امتحان کردم و خریدم .

فکر کنم بالای یک ساعت ونیم تو فروشگاه بودم و سر فرصت رژ لب و خط لب و کرم پودرم رو امتحان و انتخاب کردم.

 حالا تو این دو سال تقریبا لوازم آرایشم دست نخورده موندن ولی حس خوبی داشتم از این خریدها و موارد مربوطه هم رنگ خوبی داشتن البته .

لاک و برس برای کرم پودر و جوراب شلواری هم خریدم از نوع رنگ پا. 

از یه فروشگاه دیگه هم یک عدد کیف پول زرشکی خوشرنگ خریدم ،کارتهام خیلی پراکنده بودن. 

ساعت هشت هم خونه بودم و با رژ و لاک و خط لبم کیف می کردم و البته شام خوردم و ....

از کانت دان  شکلات و بیسکوییت ایتالیایی خریده بودم و پاستا برای شام و تخم مرغ و بیکن برای صبحونۀ امروز

امروز هم بیدار شدم و یه صبحانه نسبتا مفصل خوردم و ماشین رو استارت زدم که روشن نشد ( فعلا استفاده ما از ماشین در همین حده  ) و بعد رفتم سر رزومه خوانی که ببینم در گذشته چه می کردم تا شروع کنم به مرور خودم !!!

 و بالاخره بعد مدتهاااااا این قورباغه امروز خورده شد و مسیجهای لازم برای افراد جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز زده شد ( چقدر کار سختی بود برام ) .

خلاصه این کار به نحو راضی کننده ای شروع شد و ادامه پیدا خواهد کرد.

بعد هم که کارهای مختلفی کردم مثل تغییر مسیر برنامه فردا و سرچهای مربوطه و وارد کردن اطلاعات تقویم قدیم به سررسید 2017 ( دیروز سررسید هم خریدم راستی ) و سرچ در مورد شامپوهایی که دیده بودم و خوندن نظرات که ببینم کدوم بهتره که بعدا بخرم  و بعد صحبت با مامان و یه دوست ( البته بسیار کم ) و ترسیدنی که شرحش رفت و نوشتن در اینجا و .... 

الان هم یه خورده دیر شده باید برم بخوابم. برنامه فردام یه عالمه پیاده روی داره 

خدا کنه هوا یاری کنه 

یه هوای ملسی بشه لطفا ، نه آفتاب نه بارون نه باد، یه ابر ملایمِ دلپذیر  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد