بیمه

پریروز بالاخره یکی از کارهای مهمی که باید انجام میشد رو انجام دادیم و اون قرارگذاشتن با نماینده بیمه بود برای بیمه شدن. یه چیزی تو مایه های بیمه تکمیلی خودمون.

این شخص کاری که می کنه اینه که با شنیدن شرایط افراد و خواسته هاشون بهترین و مناسب ترین بیمه رو با بهترین شرکت از دید خودش و همین طور نظر مشتری تنظیم می کنه .

این شخص در استخدام هیچکدوم از شرکتهای بیمه نیست و فقط براشون غیر مستقیم کار می کنه و با دونستن راه و چاه کار می تونه بهترین پکیج رو پیشنهاد بده.

این جا یک سری بیمه ها با داشتن ویزای رزیدنت خود به خود تعلق میگیره که نتیجه اش میشه قیمتهای پایین تر ویزیت دکتر عمومی ،انجام رایگان آزمایش هایی که دکتر عمومی تجویز می کنه ،سوبسید روی داروها و بیمه مربوط به حوادث و همین طور امور بیمارستانی و ویزیت متخصص که این دو مورد آخر در صورتی رایگانه که فقط به بیمارستانهای دولتی مراجعه بشه که ظاهرا خیلی زمان بره یعنی شاید حتی یکی دو ماه هم طول بکشه .

این بیمه تکمیلی یک سری چیزها رو اضافه می کنه ( البته بنا به خواست و انتخاب شخص ) مثل هزینه های درمان سرطان و یا هزینه های مراجعه به متخصص ( در هر بیمارستانی ) و بستری شدن و جراحی و .... ( اطلاعاتم هنوز در مورد در صدومقدار کامل نیست باید جلسه بعد بپرسم ) 

یه مورد دیگه از آپشن های بیمه تحت عنوان تروما است که شامل 55 مورد میشه که مهم ترین اونها سکته مغزی ،قلبی و سرطانه ، تو این حالت بیمه یه پول میده به شخص بیمار که فقط خرج هر کاری کنه که بتونه بهش روحیه بده برای مبارزه با بیماری. مثالی که این آقا می زد می گفت مثلا یه سری این پول رو خرج آوردن خانواده پیش خودشون می کنن یه سری باهاش می رن مسافرت یه سری ماشین می خرن !!! ....

یه بیمه هم همون بیمه عمره با این تفاوت که اینجا این بیمه رو در صورتی که محرز بشه عمر بنده خدایی به دنیا نیست به خودش هم می دن که تو اون چند صباح باقی مانده بره حالش رو ببره مثلا با کشتی بره مسافرت !! ( از امور مورد علاقه افراد این مرز و بوم ) ( اینها مثالهای این آقاهس )

یه بیمه هم مربوط به هزینه های کفن و دفنه که گویا اینجا قیمتش خوب بالاس !!! اینه که جزو موارد ضروریه به خصوص به قول این آقا برای افرادی مثل ماها که احیانا دوست دارن تو خاک خودشون دفن بشن !!! 

یه بیمه هم بیمه مربوط به دورانی هست که شخصی بنا به هر دلیل موقت یا دائم نمی تونه کار بکنه حالا یا کلا نمی تونه کار کنه یا کاری که داشته رو نمی تونه ادامه بده این بیمه در صد بالایی از حقوق شخص رو بهش می ده .حتی اگر شخص یه کار جدید پیدا کنه بیمه اون مبلغ توافقی رو بابت اینکه اون شخص نمی تونه کار اولش رو انجام بده بهش می پردازه .

یه مورد دیگه که یادم میاد این بود که هزینه های درمانی شامل اینکه شخصی تو یه کشور دیگه هم تحت درمان قرار بگیره میشه البته در صد مشخصه و چون یک نفر تو یه کشور دیگه کمتر یا بیشتر هزینه کرده این مقدار تغییر نمی کنه. 

و.....

این چیزهایی بود که از جلسه اول دست گیرم شد حالا کلی سوال دارم که باید تو یکی ،دو جلسه بعدی بپرسم 

فعلا با گرفتن اطلاعات ما و در خواستهای ما این آقا رفته تا هفته بعد برای ما هزینه ها و باقی ماجرا رو مشخص کنه ..... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 17:07

ممنون از اطلاعات مبسوط تان

قابلی نداشت

مینا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 08:50

شروع خوبیه البته نباید به بیماری و مشکلات فکر هم کرد ولی برای بهبود و ارتقاء سلامت لازمه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد