منِ او

امروز دومین کتاب از پنج تا کتابی که گفته بودم از ایران برام بیارن تموم شد. 

فعلا حوصله نوشتن نظر و نقدِ کتاب رو ندارم ( دیدگاه خودم منظورمه  وگرنه من که اینکاره نیستم ) ولی تا حسم داغ داغه بنویسم که این کتاب در نهایت نظرم رو جلب نکرد. 

شاید تعریف های خیلییی زیادی که در باره اش شنیده بودم توقعم رو برده بود و یا  تو شرایطی بودم که دنبال یه داستان جذاب تر بودم.

 این کتاب به نظرم فقط ادا اطوارهای نویسندگی داشت که شاید برای خیلی ها جذاب باشه ولی برای من نبود. 

در هر صورت " منِ او " ی رضا امیرخانی هم امروز تموم شد و اونی که می خواستم نبود.


نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 17 مهر 1395 ساعت 21:48

بهم یاددادی که حتی بدها رو هم باید خوند
حداقل اینجوری میشه فهمید خوب نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد