تخم مرغهای مورد تایید

دوست دارم تا اونجا که میشه به موجودات زنده  از هر مدلش که هست آسیب نزنم 

خیلی دوست دارم که گیاه خوار بشم ولی  خیلی ناتوانم در ایجاد یه همچین تغییر بزرگی.  خیلی وقتها وسط غذا خوردن یاد اون موجود زنده ای میفتم که دارم می خورمش و حالم حسابی گرفته میشه و غذا کوفتم ولی  باز در خودم نمیبینم این تغییر رو بدم. 

ولی سعی می کنم اون جاهایی که میشه حواسم باشه یا  گوشت یه موجود بدبخت جدید رو امتحان نکنم لااقل ، مثلا اگر گذرم افتاد استرالیا کانگورو نخورم که بینم چه مزه ایه یا اصراری نداشته باشم تو امتحان مزه گوشت پرنده های جدید... 

دارم با خودم کلنجار می رم که بالش پر نخرم همین طور کاپشن پر 

تخم مرغ رو هم از دیروز رفتم سراغ free range ولی الان که چک می کردم دیدم قضیه این تخم مرغهای فری رنج و داخل قفس و .... خودش کلی داستان داره و برخلاف تصور من این طوری نیست که این مرغهای تولید کننده تخم مرغِ free range همین طور خوش و خرم تو مرغزارها و دشت و دمن بپلکن برا خودشون .باید سر فرصت بخونم ببینم حکایت چه جوریاس 

حالا فعلا این تخم مرغی که خریدم لااقل تاییدیه انجمن حیوانات نیوزیلند رو داره نقدا !!!

البته تا چه حد به این SPCA  اینجامیشه اعتماد کرد هم خدا داند بعد اینکه شنیدم ....ولش کن که چی شنیدم فقط اینکه یه سری حامیان پیشی ها و هاپوهای اینجا SPCA رو قبول ندارن .امیدوارم با مرغها مهربان تر باشن 



   

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 04:51

کاملا موافقم . واقعا اگه امکانش باشه عالیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد