چهل در صد خطا !!!


یعنی این بحران چهل سالگیه یا هر چی ولی می چسبه وقتی فکر می کنن سن و سالت کمتر از این حرفهاس. به خصوص این جماعت کیوی که در صد خطاشون حالا نمیدونم چرا اینقده زیاده ،یعنی دیگه خیلی زیاد، زیاده . 

امروز دوتا چیز از فروشگاه برداشته بودم رفتم گذاشتم پشت کانتر که بعدا حساب کنم یکی از بچه ها پرسید این پتو رو که برای خودت خریدی ولی این مال کیه ؟ گفتم اینو برای شوهرم خریدم با تعجب گفت مگه تو عروسی کردی ،گفتم آره 

گفت حالا چند سالت هست ? گفتم به نظرت چند سالمه ? گفت بیست شش ،بیست و هفت !!!!! 

گفتم گذاشتیم سر کار دیگه ؟ !!!! گفت نه همین قدر بهت می خوره 

گفتم نه من  چهل سالمه 

جلوی دهنش رو گرفت و یه جیغ مانندی کشید و همین طور با تعجب نگاهم کرد 

بعد هی با خنده و ذوق می گفت نه باورم نمیشه 

منم گفتم ( تو دلم ) قربون این ناباوریت برم که روز من رو ساختی 

اینها انگاری اون موهای سفید اشاره شده در چند پست قبلی رو نمی بینن !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 04:38

فکر کنم خطا توی شناسنامه است نه دید دیگران

آره آره همینه ،راست گفتی

مینا جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 04:28

احساس آدمها دنیاشون رو زیبا میکنه
برات زیباترین حسها رو آرزو میکنم

ممنون ازت ،ممنون از اینکه نظر می دی روی این نوشته ها
خیلی برام دلگرم کننده اس

مگهان جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 00:29

خیلی بامزه بود:دی
ایشالا همیشه از این اشتباها کنن اطرافیانتون

آره والااااا

نگار پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 21:56 http://beach2016.blogsky.com

منم وقتی بامامانم میرم بیرون
ومامان صداشون میکنم
جمعیت برمیگرده بهمون نگاه میکنه
آخخخخ دل مادرجان آن چنان شادمیشود...

بابا می چسبه خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد