فیلم های این چند وقت

هی فیلم ایرانی می بینم به امید این که این یکی خوبه بعد هی آخر فیلم به خودم بد و بیراه می گم بابت دیدنش ولی بازم از رو نمی رم و دوباره می بینم .

 اغلب فیلمها اینقدربد شدن که با دیدن یه فیلم مثل تباهی می گی باز خدارو شکر این  یکی مثل فیلم شیفت شبِ نیکی کریمی نبود لااقل ، که اگر تو ساخته بودیش و نتیجه شده بود  این ، به گردن نمی گرفتی ساخت همچین فیلمی رو نه این که تو مصاحبه ها و نمایش ها اینقدر هم دچار غرور نچسب بشی و قیافه بگیری که خاطرات بازیها و کارهای خوبت رو هم از بین ببری ...

فیلم های خوب ایرانی رو هم که قبلش باید یه قرص قلب بخوری و یه بسته دستمال هم بذاری بغلت چون کنستانترۀ هر چی بدبختی و فلاکت  تو جا معه اس رو تو اون یک ساعت و نیم ،دوساعت ، مجدّانه می کنن تو حلقت !

نمی دونم چرا فیلم های خوب ما اینقدر تلخه اینقدر سیاهه اینقدر مصیبته ؟؟؟

یکی از همین فیلم های خوب فیلم " چهارشنبه 19 اردیبهشت بود" که تو یه صحنه هاییش دیدم دارم از شدت اضطراب همین طور گوشت کنار ناخونم رو می کنم !!! 

این جور فیلم هم  معلومه که باید ساخته بشه  ولی واقعا نه این طوری که فیلم خوب  فقط بشه یه فیلمِ سیاهِ پرِ درد، بی هیچ ردی از امید و سفیدی ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 20:26

فیلم "چک" قشنگه. همینطور "اسب حیوان نجیبی است."

آره خوب بودن هر دو تا فیلم

سارا.... شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 07:32

سلام...

اول ممنون که کامنت قبلیم را جواب دادی ....

و بعد ... در مورد فیلم... من هم خیلی از فیلم های ایرانی لذت نمی برم ..... چندتایی معدود هستند که خوبه ... اما بقیه اش یا حیف وقت که صرف دیدنش کنی ... یا به قول شما اونقدر بدبختی و درد و غم توش میریزن که ....... من یکی تحمل دیدنش رو ندارم ...
جووونی هام چرا ... میتونستم فیلم یا کتابهای درام و تراژدی و دارای پایان های دردناک را ... ببینم یا بخونم .... و لذت هم ببرم .....نه از انتهای تلخش .... بلکه از کار خوبی که ارایه شده ...
اما یا افزایش سن ... و خرابی اعصاب و هزار تامشکل موجود در زندگی واقعیم .....دوست دارم دیدن فیلم یا خوندن کتاب ...فقط بهم لذت و شادی یا ارامش بده ...... چه کاریه دستی دستی موجبات ناراحتی خودم را فراهم کنم؟... بخصوص که اثراتش ماندگاره و روزها یا حتی هفته ها منو درگیر خودش میکنه ...

امیدوارم که نه اعصابتون خراب باشه و نه مشکلی داشته باشین
ولی آره یه موقع هایی وقتی آدم سرحال نیست و خودش پره دیگه دیدن این جور فیلم ها بار اضافیه واقعا .
ولی با همه اینا همین طور که گفتم من فعلا از رو نرفتم

مینا پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 19:17

من که کمتر فیلم ایرانی میبینم ولی ممنون که فیلمهای خوب رو معرفی میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد