این جوریه انگار


از چند نفر شنیدم که می گفتن ازت خبری نبود یا از فلانی خبری نیست گفتیم لابد خوبه و داره بهش خوش می گذره که پیداش نیست ! 

این حرف برام عجیب بود ،چون خود من اگر خوش باشم و در حال لذت بردن از زندگیم اتفاقا خیلی پیدام ، خیلی هستم  .وقتی خبری ازم نیست یعنی خوب نیستم و یه جایی دارم با خودم و مشکلاتم دست و پنجه نرم می کنم یعنی که سر ذوق نیستم بیام تو انظار ، بیام تو چشم و چار ، چه مجازی چه حقیقی .

فکر می کردم بقیه هم همینن ، به خاطر همین اون حرفها برام عجیب بود. ولی چند وقتیه که می بینم  نه انگاری اونها راست می گن ، اغلب آدمها وقتی خوشن ،وقتی سرشون گرمه نیستن  ، کم رنگن ، بعد وقتی سرشون از گرما افتاد حضورشون بیشتر میشه ، بیشتر یاد تو میفتن ، بیشتر دیده می شن ... 

اینه که دارم یاد می گیرم نبودن آدمها حالا کوتاه یا بلند انگاری یعنی همین که  خوشن و خوشحال و سر کیف و جایی برای نگرانی نیست خدارو شکر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد