:)

حالا که دارم از استعدادهام می گم به یه مورد دیگه هم اشاره کنم که البته این  مورد رو خودم کشف نکردم بقیه زحمتش رو کشیدن !!!!

این طوری که نمی دونم چرا و از کجا این جماعت به این نتیجه رسیدن که وقتی پرینترهامون  به گیر و گور می خوره من رو صدا می کنن اون هم با حالتی مستاصل که فلانی بیاا به کمکت احتیاج داریم و من هم به کمک می شتابم البته ! سیم پشت پرینتر رو  می کشم بیرون و می زنم سر جاش و می گم بیا برو حالش رو ببر درست شد... 

فکر کنم نمی دونن که نصف مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترها و ادوات وابسته با روشن خاموش کردن و در آوردن  و زدن سیم حل می شه  

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 19:10

گفتم ایران قدرت رو نمیدونن نگو نه

آره واقعا این همه استعداد داشت خشک می شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد