همین طوری از اینجا 5


یه بچه تپل و بامزه  با پدرش اومدن خرید ،شاید هم پدربزرگش ،آره احتمالا پدربزرگش 

من و یه نفر دیگه از بچه ها خودمون رو می کشیم اینقدر براش دست تکون می دیم و شکلک در میاریم تا اون گوله نمکِ چاق هم تفقدی می کنه و لبخندی میزنه و دلمون رو بیشتر می بره

بعد این همکار من می گه من خیلی  کلاکی ام  !!  دلم بچه می خواد باید برم به پارتنرم بگم امروز !!

بعد من می گم کلاکی چی هست حالا ؟ و می گم  ( البته این یکی رو تو دلم ) من  اصولا بخوام تصمیم بگیرم  که یه کیلو پرتغال هم بخرم بیشتر از اینی که الان تو به این نتیجه رسیدی که به پارتنرت بگی  بچه دار بشیدطول می کشه .

گفت کلاکی* یعنی بچه دوست یعنی اینایی که وقتی بچه می بینن ذوق می کنن و .... بعد توضیح داد که من از خانواده سنتی و اونقدری مذهبی نیستم که بخوام حتما قبل از بچه دار شدن ازدواج کنم ولی پارتنرم ( پارتنرش اهل آفریقای جنوبیه ) از یه خانواده مسیحی معتقده و حتما باید قبل بچه دار شدن ازدواج کنه اون هم ازدواج تو کلیسا که من دوست ندارم. 

می خواستم بگم  دختر برو خدات رو شکر کن مذهب خانواده پارتنرت اینقدری سافته که به این قسمت عشق و حال و جوونی و زندگی که دارید با هم می کنید فقط با قرارِ دل ،کاری نداره.برای اون قسمت بچه مچه هم خدا بزرگه و ان شاالله مشکل همه جوون هارو حل می کنه !


*clucky رو تو دیکشنری سرچ کردم دیدم میشه کُرچ ،این جاست که یاد گرفتن زبان تو محیط یه چیز دیگه اس ....

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 21:42

سلام
من شنیده ام اینجا خیلی به بچه ها توجه نکنید پدرمادراشون خوششون نمیاد. راسته؟ دورازجون میگن پدوفیل و...
گرچه من خودمم خیلی دلم ضعف میره نی نی می بینم.

مسلما ازبغل و لپ کشیدن و ...خوششون نمیاد ولی دست تکون دادن و حرف زدن و ....وقتی خود پدر و مادر هم کنار بچه هستن مشکلی نیست کلی هم خوششون میاد .بعد اینکه خانوم باشی یا آقا هم کلی فرق می کنه خوب

مینا شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 19:01

من چیز دیگه ای منظورم بودا

مینا جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 01:34

بچه ها اونم دختر بچه ها خیلی خوبن خصوصا که بیشتر شبیه مادرشون باشن

حالا شاید یه در صد پدر خوبتر بود قیافه اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد