فرزند بیشتر زندگی بهتر ....


تو این یک سال و چند ماهی که اینجام چندین و چند برابر عمر رفته در دیار خودم ، زن حامله دیدم !!!

صحبت بچه زیر چهارتا رو هم نکنید که دلخور می شم .اغلب هم از یک الگوی خاص تبعیت می کنن، یعنی خدا نکرده یکیشون نمیذاره اختلاف سنی دو تا بچه بیشتر از دو تا سه سال بشه .اینه که زیاد دیده میشن خانومهایی ( اغلب یه ده دوازده سالی هم کم سن و سال تر از من هستن) که دو تا بچۀ قد و نیم قد ،که کوچیکه هنوز زبون باز نکرده، دنبالشون هستن ،سومی تو کالسکه خوابه ،چهارمی تو دل مامانشه و پنجمی تو برنامه سال آینده پدر و مادر... 

دولت ایران حتما باید در این زمینه و در راستای سیاستهای اخیرش در راستای فرزند بیشتر ،زندگی بهتر ، از کشور نیوزیلند کمک بگیره ،دارن عالی عمل می کنن ،عالییییی

خلاصه اینکه جماعت نسوان اینجا بچه دار شدن رو تو یه بازۀ ده ساله ،احتمالا هم تو بیست تا سی سالگی،  کنترات بر میدارن و والسلام ....

دوست دارم بعدها ، اگه بشه ،از شون در مورد انگیزشون بپرسم ،ببینم چه حلاوتی است در این پروسه که به همه زحمتها و درد زایمانها و مسوولیتها می ارزه ....

البته که دردسر بچه داشتن و فکر و خیالها و توقعات و هزینه ها و... شاید یک در صد اون چیزی که تو ایران هست نباشه ولی اون درد زاییدن چی پس  !!!!! 


*اولا خانومهایی رو که می دیدم خوش تیپ و سرحال ولی یه کم سن و سال دار که دست یه بچه ای رو گرفتن و اومدن خرید یا پارک  یا.... فکر می کردم خوبه اینجا همچین محدودیتی نیست میشه یه چند سال دیگه بشینم به بچه دار شدن فکر کنم  !!!! انگاری فرصتش هست تو این سرزمین، نمونه اش هم همین خانومها که تو این سن و سال بچه دارن .... زودی ولی فهمیدم این خانومهای محترم مادربزرگهای بچه هان .مادر هاشون تو سن های ده سال قبل من آردها رو بیختن ،الکهارو هم آویختن 

    


نظرات 2 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 16:06

تا حالا که جدی به بچه دارشدن فکر نکردی قابل قبوله ولی از این به بعد دیگه دنبال توجیه و رفع مسئولیت نباش آخه آدم اینقدر هم عاقل و آینده نگر و با برنامه مگه میشه !؟ یک کم هم ...

یه کم دیره متاسفانه
یا شایدم خوشبختانه

مگهان سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 12:31

من همیشه فکر می کردم خیلی زود ازدواج می کنم و بعدشم حتما 4تا بچه خواهم داشت. فکر می کردم بعد تاهل مهاجرت می کنم(دلیل داشتم البته که این فکرو می کردم)
خلاصه هیچیییی اونجوری که حدس میزدم نشد :))

+ شمام وقت داری بابا... مطمینم:)

اینکه زود ازدواج نکردی رو که خوب کاری کردی ،چیه بابا زود ازدواج کردن
ولی بقیه چیزا ایشالله هر جور دوست داری و به صلاحته بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد