بی هفتگی

تا حالا بی هفتگی رو تجربه کردید ؟

الان من در حال تجربه کردنشم ،هم خوبه هم بد .

 معلوم نیست هفته کی شروع میشه ،کی تموم ؟

یه سری که همون اول هفته مون به هم ریخت و تا اومدیم عادت کنیم اول هفته کدومه آخرش کدوم، این کار جدید دوباره همه چی رو ری سِت کرد.

الان هفته ای که اصولا شنبه و یکشنبه اش تعطیله ولی شما شنبه و سه شنبه و چهارشنبه اش تعطیلی ،سرش کجاس تهش کجاس ؟

خوبیش اما اینه که دیگه هیچ غروبی دلگیر نیست !!!!  

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 19:02

به این میگن بهترین نتیجه گیری
یعنی دیدن نیمه پر لیوان

این کارو نکنم چه کار کنم

یه دوست پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 19:31

آره من این مورد رو تجربه کردم. اوایل استخدامم حدود یه سالی شیفتی کار می کردم. در کار شیفتی هم هفته معنی نداره. همه چی با روزهای Rest تنظیم میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد