همین طوری 17

ذائقه ام کلی عوض شده 

علاقه مند شدم به غذای تای ،حتی با اون شیرینی بعضی هاشون هم دارم کنار میام و هوس طعمش رو می کنم گاهی  (یک عدد خانوم کیم هم داریم در محل با دست پخت عالی  )

از اون عجیب تر سوشی خور شدنمه ، تهران یه بار به اصرار برادرم یه کم خوردم و با خودم گفتم دیگه هیچ وقت امتحان نمی کنم این غذای مسخره رو.الان ولی عشقم اینه که فرصت بشه برم یه جایی که تو مرکز خرید نزدیکمونه و سوشی بخورم 

البته دوست دارم یک بار سوشی خونگی رو امتحان کنم ، ببینم اون چه طعمی داره ،چون بنا بر نظر ژاپنی ها این سوشی هایی که اینجا می دن به خلق الله یه کم تغییر داده شده اس.مثل همه غذاها که طعم خونگی و رستورانیش کلی فرق می کنه .

ملیتهای مختلف با غذاهاشون چقدر نفوذ کردن تو فرهنگ غذایی اینجا.چقدر غذای تای ،ژاپنی ،چینی ،هندی ،اندونزیایی ... ( و در مقیاس کمتر مکزیکی و ترکی ،...) طرفدار داره و چقدر آدم  کسب وکار راه انداختن بابت این قضیه و دارن سود می برن و در این بین چقدر جای غذا های ایرانی خالیه .

رستوران ایرانی اون طوری که اوایل فکر می کردم کم نیست ولی به جز یکیشون  بقیه دارن به عنوان رستوران ترکی کار می کنن !!! و اونها هم که فقط از غذاهای ایرانی کباب و جوجه کباب دارن.

البته دو جایی هم هست که آشپزخونه خونگی راه انداختن و فقط دلیوری دارن و مشتریاشون هم اغلب ایرانی هستن. اونها غذاهاشون متنوع تره ،لوبیا پلو ،قرمه سبزی ،قیمه ،کشک بادمجون ،....

باید بفهمم اون سبزی قرمه شون رو چه جوری جور می کنن اینجا !!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد