:)


یکی از همکارها یه پسر نمیدونم ایلندر یا مائوریه ( تشخیص نمیدم اینهارو از هم ) 

روز اول یه کاری که براش انجام دادم  گفت شکرا ، فکر کردم شاید یه چی دیگه گفته اشتباه شنیدم  

فردا صبحش که دیدمش گفت سلام علیکم ،گفتم خوبه یه کلمه هایی می دونی گفت اره من دوست سوری و .... دارم گفتم من ایرانیم البته. گفت آره می دونم دوست پرشین هم دارم .

دیروز که آخر ساعت و موقع خداحافظی بهم گفت سلام علیکم  می خواستم بگم به اون دوست پرشینت ( مگه گربه اس ؟؟؟ ) بگو بیشتر باهات کار کنه .

ولی کلا پسر ماهیه یاد این پسر ایرانی با مرام های ایرانی میفتم که حواسشون به همه چی هست. اخلاقش  به همین گونه پسرهای پرشین کشیده بیشتر :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 06:36

پسرهای پرشین !! اینجورین دیگه، رفتار و اخلاقشون نافذه، نفوذ میکنه رو دوستای غیر پرشین شون

مینا شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 23:43

بازم مبارکه و خسته نباشی
بعد از دو هفته اینقدر نوشتی که جبران بشه

ممنونم
اره خواستم جبران بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد