تفاوت


تفاوت احترام به مشتری در اینجا و ایران به معنای واقعی تفاوت زمین تا آسمونه ،گاهی از این همه تفاوت لجم می گیره حتی .

مشتری اینجا پادشاهی می کنه. 

خوبه که دارم میبینم اینهارو بعد این ، با ذهنیت قبلی  و موجودم نمی رم خرید. 

این روزها یاد تمام جواب سلام های نگرفته ،نگاه های سرد و بی تفاوتی ها در فروشگاه های ایران میفتم 

شما لبخند نداشته باشی ، شما تماس چشمی نداشته باشی ،شما مشتری رو ذره ای ، چکه ای بیشتر از حد منتظر بذاری !!!!! شما به مشتری بگی نمی دونم ،مگه داریم ؟ مگه اصلا میشه ؟؟؟؟

وقتی مشتری یک دلار خرج می کنه خودش رو به اندازه اونی که صدها دلار خریده محق می دونه ،سیستم هم همین طور.

یاد نگاه های ارزیابی کننده ایران میفتم تو این جور مواقع.

تفاوت به طرز سرسام آوری زیاده ،وحشتنااااک

البته الان تو مرحله ای هستم که از بی صبری اینها  لجم می گیره !!! دوست دارم وقتی کارشون در حد دقیقه ای بیشتر طول میکشه و لبها ورچیده میشه بگم کجای کاری همین خود من یه بار به یه فروشنده ای تو کشور خودم گفتم آقا دارم با تو صحبت می کنم چرا جواب نمیدی گفت عشقم نمیکشه جواب بدم حال ندارم ...  و بعد کار به جایی کشید که بابام اومد با خواهش و اصرار از فروشگاه آوردم بیرون ( اون زمانهایی بود که حوصله کل کل داشتم :) )

   


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 06:45

اینجا هم خیلی وضعیت تغییر کرده تو این یکسال و اندی.
تو شعبه بانک تجارتی که من حساب دارم، تابلوی "همیشه حق با مشتریست" را قاب گرفتند

اخ اخ بانکهارو نگو ،داشتم اینو می نوشتم یاد تجربیات قشنگم !!! در بانکها نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد