همین طوری 14


این جا ( مثل خیلی از کشورهای دیگه ) به واسطه طبیعت زیبا و متنوعش و همین طور نبودن مانعی به نام حجاب ، افراد بیشتر عکسهاشون رو در فضای آزاد می گیرن تا داخل آتلیه . 

به همین دلیل وبه اضافه اینکه ... فعلا آتلیه نداره برای گرفتن عکسهای داخل فضای بسته ، تو خونه مشتری قرار می ذاره .تجربه جالب و متفاوتیه.

جلسات عکاسی که تا به حال رفتم همه مدلها ، خانمهای ایرانی بودن .مورد جمعه ولی یه خانوم کیوی بود که باز تجربه رو متفاوت می کرد، اولین جلسه عکاسی با زبون اصلی بود !! 

البته من کلا فلسفه عکس انداختنِ حاملگی با این همه تاکید بر روی شکم برهنه و  ورقلمبیده  برام عجیبه ،به خصوص آپ لود کردن و به اشتراک گذاشتنش  در فیسبوک و ...به نظرم وقتی شما حاضر نیستی مثلا در شرایط عادی بلوزت رو بزنی بالا و عکس بگیری و  بذاری تو صفحه ات ، با حامله شدن هم چیزی فرق نمی کنه شکم همون شکمه ... 

نمیدونم خودم اگر حامله می شدم تحت تاثیر این مد و الزام ایجاد شده ، از این عکسها می گرفتم یا نه ؟  از اون مدلی که شکم لختت باید معلوم باشه رو می گم بقیه اش که اشکالی نداره خوب ... 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:34

خیلی کم کار شدیا، حواست هست؟

آره اره می دونم
ولی رفتم چهار تا مطلب نوشتم حالشو ببری
شمام لطف کن می خونی نظر بده آدم بیشتر بنویسه
4 تا شد 6 تا ،مشمول ال ؟؟؟؟نمی دونم چی چی هستی نظر ننویسی

مینا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 23:23

منتظرم ببینم تاثیر زمان و محیط رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد