پست تولدی 1


به پل می گم تولدمه میگه چند سالت میشه ؟می گم نمی گم، می گه می رم از تو پروفایلت پیدا می کنم،  می گم وارد نکردم می گه پس خودت بگو میگم حدس بزن میگه بیست وهشت ، بیست و نه !!!!!! می گم شوخی نکن راستشو بگو می گه راستشو می گم ،می گم می دونم داری شوخی می کنی ولی چهل سالمه چشمهاش گرد میشه و میگه امکان نداره می گه اگه خیلی باشی سی و یک ،سی و دو ،هیچ وقت فکر نمی کردم این سن و سال باشی !!!!!می گه پوست و ظاهرت نشون نمی ده این سن رو 

می گه چه جوری میشه تو یه دونه چروکم دور چشمت نداری !!! 

خلاصه این مکالمه چُنااااان قند شیرین بود هر چقدر هم که من به سن و سال اهمیت ندهم :)))) 



نظرات 4 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:11

شاید با تاخیر زیاد نوشته های قشنگت رو میخونم که البته برای خودم متاسفم
تولدت رو با بهترین و صمیمانه ترین آرزوها باز هم تبریک میگم و خوشحالم که احساس بسیار خوبی رو به دیگران هم منتقل کردی و البته شکی در این موضوع نداشتم . امیدوارم برای خودت هم ثابت شده باشه .

آنا دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 21:26 http://aamiin.blogsky.com

می گفتید من ومپایرم! هروقت کسی به من می گه همین را می گم!

مگهان دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 11:37

من همیشه فکر می کنم چهل سالگی خیلی سن شیرینیه، هم پخته ای و هم هنوز حسابی انرژی داری و جوونی... امیدوارم همیشه خوب و عالی باشید وسی سالهبه نظر بیاید :)) ؛)

ممنونم
شما هم همیشه خوب و سر حال باشید و فارغ از سن و سال :)

همطاف یلنیز پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 19:07 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
به به... پس همسن وسالیم (منم تابستان چهل ساله می شوم)
سال نو رو هم تبریک میگم ان شاءالله چهل سالگی تمام و کمالی داشته باشی

به سلامتی ان شالله
سال نو شما هم مبارک و پر از شادی و دل خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد