پاییز اینجاست! در نزدیکی نیمکره جنوبی ...


بوی پاییز رو حس می کنم ...

پارسال به دوستم تو ماه دوم پاییز که بودیم گفتم اینجا جز زود تاریک شدن هوا هیچ نشون دیگه ای از پاییز نیست

می گفت ولی من بو و حال و هواش رو حس می کنم . برام عجیب بود که دقیقا چه چیزی  رو حس می کنه ؟ ؟

ولی الان دو سه روزه که من هم دارم اومدنش رو حس می کنم.کرخی آفتاب و ملس شدن هوا برام ملموسه  

امسال می خوام باهاش خوب باشم ،دوست باشم  ... 


*  تقویمی ، امروز سومین روز پاییز بود. ولی من با طبیعت همراهم، مرا با حرف و حدیث کاغذی  کاری نیست !

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:24

گرچند پاییز رو گذروندیم ولی مدتی این فصل سال برام معنا پیدا کرده
پاییز رو دوست دارم هنوز چون ...

مگهان شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 00:27

ما خزانو از سر گذروندیم و در آستانه ی بهاریم و شما...

+ سخت دلتنگ بهار بودم امسال:)

دلت تو همه روزها بهاری باشه

S...H...R جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 00:27 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
6518

ممنونم
رو آدرس وبتون که رفتم دایورت میشه به یه آدرس دیگه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد