34


1-این چند وقت سرسام گرفتم بس که هر فضای مجازی که سرک کشیدم بحث انتخابات بود ( بد نیست که باشه ،فقط من اهلش نیستم با دلایل خودم ) 

2-یه پیرمرد گوگولی هست که از کله گنده های سنت جان بوده و هر چهارشنبه ظهر هلک و هلوک میاد سر میزنه به فروشگاه (گاهی وفتها هم همه مدالهایی که گرفته رو هم می زنه) فکر می کنم شیرین بالای نود سالش هست (بزنم به تخته )

دیروز دیدم با لبخند پت و پهن داره میاد سمت من ،سلام و احوال پرسی که کردم بی مقدمه گفت حالا فکر می کنی این نتیجه انتخابات تو شرایط کشورت تاثیر مثبت داشته باشه ؟ 

ای وااااای من! تو دیگه نه !!!!

گفتم امیدوارم ،اگه بذارن 

گفت می فهمم

  

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:30

فکر کردی از دست من راحت شدی دیگه تموم شد ؟

یه دوست جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 20:50

ها ها ها
حال کردم دمش گرم. یه عکسی ازش بذار بیشتر باهم آشناشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد