سال کبیسه


امسالِ میلادی ،سال کبیسه است (Leap year ).  یعنی ماه فوریه به جای 28 روز 29 روزه .من هم که حقیقتش از این قضیه  بی خبر بودم و نمی دونستم تقویم میلادی هم با همه کج و کولگی اش نسبت به تقویم خودمون، سال کبیسه هم داره، کلی سورپرایز شدم و انگاری یه روز همین طوری مفتی مفتی بخشیدن بهم .یعنی دیشب فکر می کردم امرز اول مارچه ولی با دیدن لوگوی گوگل ماجرا برام آشکار شد و آمدن ماه مارچ یک روز به تعویق افتاد .بعد یه نکته دیگه اینکه در سرزمین های با تقویم میلادی ( حالا احتمالا یه تعدادشون ) خانومها می تونن در این روز یعنی 29 فوریه  پیشنهاد ازدواج بدهند به کسی که دوسش دارن .اینه که اگر کسی موردی چیزی تو آستین داره دست بجنبونه که فرصت از دست میره تا چهار سال دیگه !!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 17:16 http://40years.blogsky.com

چه جالب ، من نمی دونستم . کسی رو هم تو آستین نداریم پیشنهاد بدیم !!!
:))

چه حیف پس

اشک مهتاب سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 04:41 http://ehsasebinazir.blogsky.com

......
جالب بود.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد