نکته کنکوری !


اینجا برای خرید هر چیز اگر ضروری نیست باید دست نگه داشت چون قطعا در آینده ای نزدیک حراج می خوره ، کم یا زیاد، ولی می خوره !

انواع و اقسام حراج ،یکی بخر دو تا ببر ،یکی بخر دومی رو نصف قیمت ببر ،اصلا همین اولی رو نصف قیمت یا یک سوم قیمت ببر ....

از میوه و سبزی گرفته تا وسایل خونه هم استثنا نداره 

تو هر اتفاق بی مزه و غیر مهمی حراج می زنن ؛دما می ره بالا  میاد پایین ،خوشحال میشن ، دلشون می گیره ....قیمت جا به جا می کنن!

همیشه هم برقراره و من همیشه یاد این میفتم که اول که اومده بودیم اینجا یک نفر هم وطن می گفت الان (یعنی ماه فوریه و بعد سال نو و کریسمس و این حرفها)وقت حراجه و هر چی می خواین بخرین وگرنه رفت تا سال بعد !

دو سه روز پیش رفته بودم  همین طور برای ویندو شاپینگ و همین طوری رفتم داخل یک فروشگاه چرخی بزنم برای خودم که دیدم روی جوراب شلواریهای بیست و پنج دلاری برچسبهای سه دلار !!! زده با اینکه جوراب شلواری  نمی خواستم ولی اول طرح و دوم قیمتش باعث شد برش دارم .موقع حساب کردن هم برای اینکه یه وقت اشتباه نکرده باشم  پرسیدم سه دلار دیگه ؟ گفت نه دو دلار و چهل سنت !!! 

این هم یک مورد مثالِ قابل لمس در مورد مطلبِ درج شده در بالا

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد