ایمو


بدانید و آگاه باشید اگر در حال مکالمه با شخصی در فضای ایمو باشید و نفر دیگری با شما تماس بگیرد و جواب تماس این شخص دوم را بدهید و مشغول مکالمه بشوید نفر اول تمام مکالمات شما را مو به مو می شنود. 

مثلا تصور کنید که  دوستی با ایمو با شما تماس گرفته و  مشغول صحبت هستید، با مهر و محبت و فلان و بهمان و در این بین شخص دوم زنگ می زند و شما پاسخ تماسش را می دهید و به خیالتان مانند اَپهای دیگر تماس اول هولد شده است، بعد این شخص دوم از شما می پرسد چکار می کردید و شما بگویید "هیچی بابا این فلانیِ عوضی زنگ زده چهارساعته داره مخ من رو می خوره، مسخره ول کن هم نیست حالا شرش که کم شد خودم بهت زنگ می زنم ....."

البته هم من هم شما اینقدر مؤدب و متشخص هستیم که چنین کلماتی از دهانمان در نمی آید پشت سر کسی. فقط من باب مثال عرض کردم 

   

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 01:01

چرا کامنت خالی می ذاری ؟ مثل زنگ زدن و فوت کردنه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد