عجیب غریب !!!


مردم این جا هم مثل مردم هر کجای دنیا ویژگیهای مخصوص خودشون رو دارن ( عجب جمله و کشفی ) یکی از این خصوصیات سهل گرفتن امور ورویدادها و کلا زندگیه....

چند وقت پیش یکی از وزیرها داشت جایی با خبرنگاری صحبت می کرد که یک خانمی ماکت (عروسک ! ) یه چیزی که قابل گفتن نیست رو !! پرت می کنه به صورت آقای وزیر.

خوب پلیس هم فقط با ملایمت می گیره و دورش می کنه از صحنه ودر کل مسیر هم لبخند از صورت این پرتاب گر! دور نمیشه !! 

همین اتفاق شده سوژه برای یه کمدین آمریکایی برای قسمتی در آخر یک برنامه طنزش که البته در لا به لای شوخی کردن با این قضیه و شاید گاهی تمسخر ،تیکه هایی هم به سیاست کشور خودش میندازه. مثلا یک جا که از خنده ریسه رفته بود این صحنه رو نشون می داد و می گفت جالبه بدونید این خانوم کوچکترین جریمه ای هم بابت این کارش نشده حالا اگه تو کشور ما (یعنی آمریکا ) این کار رو کسی کرده بود قبل رسیدن اون ماکت به زمین طرف مرده بود!! و این جریمه نشدن برای شنونده های اون برنامه ظاهرا خیلی خنده دار بود و از اون خنده دار تر اینکه آقای وزیر اومده تو توییترش گفته این صحنه جون میده که فلانی (همین مجری آمریکایی ) براش برنامه بسازه این رو به دستش برسونید !!!!!

حالا اینها به کنار، حتی منی که یک ساله دارم اینجا زندگی می کنم از دیدن این ویدئو  ناراحت شدم ولی این جماعت فقط کامنت مثبت گذاشته بودن که وااااای چه با مزه بود و اینکه خوشحالیم که تو کشوری زندگی می کنیم که توش ... پرت میشه نه بمب و این که ما یاد گرفتیم به همه چی بخندیم و اول از همه به خودمون و.......

یاد بچگیها افتادم که اونی که تو دعوا ها می تونست هر چی بهش می گفتن و هر کاری که می کردن  تا حرصش رو در بیارن رو ندید بگیره و در عوض فقط  بخنده چه امتیازی داشت و چقدر بی چک و چونه بقیه رو حرص می داد !!!!


  


نظرات 1 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 17:46

آفرین به این کشور و این مسئولین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد