همین دوشنبه ای ...


امروز تنهایی شال و کلاه کردم و رفتم سمت یه منطقه ای ( North Head ) که زمانی محل استقرار نیروهای دفاعی اینجا بوده ، احتمالا برای دفاع از دشمن فرضی !!! آخه کی حال داره پاشه این همه راه بیاد اینجا بجنگه! حالا در هر صورت روی این تپه مشرف به دریاها کلی توپ و بند وبساط بوده که احتمالا یه بار هم شلیک نکردن ولی ایناش مهم نیست مهم دید خیلی خوشگلیه که از این جا به مرکز شهر و دور و بر داره یک نفر گفته بود امروز که سالگرد شهر اوکلنده تو این منطقه  ( و من دقیقا نمی دونم یعنی چی و حوصله گوگل کردن هم ندارم ) برنامه و جشن و سرور بر پاست ، البته صبح زود 

من که پایه صبح زودش نبودم ولی همین رو بهانه کردم و رفتم اون سمتی .کلی برای خودم گشتم و عکس گرفتم .خبری از مراسم خاص نبود ولی دریا پر بود از قایق سوارها و بالای تپه هم حسابی شلوغ بود .

بعد هم برگشتم مرکز شهر و یه سر و گوشی آب دادم ببینم مراسم دراین نقطه از شهر چی میگه !! و در این اوضاع و احوال هم خیلی حواسم به آفتاب ظل بالای سر نبود و در نهایت دو عدد بازو و یک عدد دور گردن جزغاله برام موند .ناهار هم رفتم یک عدد فوت کورت تماما آسیای جنوب شرقی و یه غذای اندونزیایی انتخاب کردم  اون هم از نوع اسپایسی و در نتیجه یک زبون و دهان جزغاله هم به اعضای فوق الذکر اضافه شد.

در کل بهم خوش گذشت و نقشه ای هم که Joan روز دوشنبه برام کشیده بود حسابی به کارم اومد و راحت و آسوده مسیرهارو پیدا کردم.

این عکس اول رو از تو وب برداشتم که این تپه رو (North Head ) از دور نشون میده ....


 


این عکس منظره مرکز شهره (CBD ) از  خلیج Torpedo Bay



زندگی اینجا این حسن رو داره که همزمان انگاری زندگی در پکن رو هم داری تجربه می کنی !!



این ها هم که نزدیک آب حکم همون کلاغهای خودمون رو دارن  





تمام اون ریز ریز سفیدهای اون پشت ،قایقن







نظرات 2 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 20:22

چه شهر قشنگی و چه عکسهای خوبی
واقعا عالی

چشمات خوب میبینه

یه دوست دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 00:08

دست گلتون درد نکنه. خیلی خوب بود. مخصوصا دیدن عکسا خیلی چسبید!

سر شما درد نکنه
خوشحالم که عکسها بهت چسبیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد