18


دو روزه که هوا عالی شده ،محشر! 

فکر نمی کردم  یه روزی  به هوای آفتابی بگم هوای محشر.

دیروز رو دوست داشتم ،خیلی زیاد.برای یه دوره یک روزه کمکهای اولیه رفتم. از ساعت هشت تا پنج بعد از ظهر.مدتها بود دوره ای به اینمفیدی  نرفته بودم ،همه چی سر جای خود و درست و درمون.

همه به جز ما و یک نفر دیگه اهل همین جا بودن و سن و سالها زیاد و چند تایی هم شیطون 

اینکه اینقدر راحت بودم  خوب بود، اینکه اینقدر مسلط بودم تو سوال پرسیدن بین اون همه آدم محلی ،اینکه نفهمیدن دو تا جمله سر صبح باز مثل قبل بهمم نریخت و بعدِ اون بالای هشتادو پنج در صد صحبتهای مربیو فهمیدم هم خوب بود.

کلا بودن بین این همه آدم متفاوت خوبه و خوب بود  این قدر راحت پذیرفته شدن بین این آدمها ، این همه عدم انتقال کوچک ترین حس غریبه بودن خوبه و خوب بود...


مدرک دوره هم تا چند روز دیگه میاد و تا دو سال هم اعتبار داره


     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد