تجربه جالب...

ایران که بودم یه مسابقه آشپزی بود که از شبکه فاکس پخش می شد. دو سه قسمت آخرش رو دیدم و تا مدتها منتظر فصل جدیدش بودم که نمی دونم پخش شد یا نه چون بعد یه مدتی دیگه شبکه فاکسی نبود به یمن پارازیت.

برنامه تولید استرالیا بود و اتفاقا  یه خانواده نیوزیلندی به فینالش  رسیده بودن که البته اون مسابقه رو نبردن.

اینجا فصل جدید استرالیایی این برنامه رو همون اوایل که اومدیم پخش می کرد و من هم شدیدا پیگیر بودم. از چند هفته پیش هم سری جدید نیوزیلندش شروع شده .

مرحله اول مسابقه هم اینطوریه که هر کدوم از گروههای دونفره تو یک شب برای بقیه گروهها تو خونه خودشون آشپزی می کنن و از اونها و داورها امتیاز می گیرن .... 

هفته پیش یکی از بچه های ایرانی که اینجا عکاسی هم می کنه بهم زنگ زد که یک گروه از شرکت کننده های این مسابقه تو شب پخش نوبتشون  تو یه بار مهمونی گرفته و دوست و فامیل رو دعوت کرده تا دور هم برنامه رو ببینن و از اون هم خواسته بودن که برای عکاسی بره ، از من هم خواست که باهاش برم و بهش تو عکاسی کمک کنم. 

خلاصه سه شنبه گذشته همراهش رفتم.... 

هیچی دیگه خیلی برام جالب بود یه همچین تجربه ای 

اول بودن تو یه مهمونی و دورهمی با فرهنگ این جا و بعد هم دیدن یک قسمت (البته خیلی فرصت برای دیدن نبود ) از برنامه  در کنار شرکت کننده هاش  


نظرات 1 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 08:04

هنوز منتظر عکسهاش هستم

از من عکسی نیست ،اون جمع هم که فکر نکنم برات جالب باشن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد