این طوری ....


از اتفاقات لج دربیار اینکه تو این وضعیت کاریِ اینجا که معمولا اگر سابقه کار داخلی نداشته باشی رزومه ات را نگاه هم نمی کنن !!!!! برای یک شغل مدیریتی اقدام کنی  بهت زنگ بزنن و یک ربع،بیست دقیقه مصاحبه تلفنی  بکنن  (وحشتناک تر از این نمیشه ) و بعد از نتیجه راضی باشن و قرار مصاحبه حضوری بذارن بعد بری و یکی از مدیرا باهات مصاحبه کنه، اون هم بیشتر از یک ساعت طول بکشه و بعد چند روز بهت خبر بدن که بری برای مصاحبه فنی و همین طور مصاحبه با مدیر بالا بالایی شرکت ،بعد بری برای این مصاحبه دوم و این در حالیه که تمام این مراحل رو با یه نفر کیوی بردی جلو پس به طبع زبان مکالمه تون انگلیسی بوده ،نفر فنی هم بیاد و از معلومات شما ابراز رضایت و حتی  جا خوردن بکنه بعد اون مدیر بالایی بالایی که یک مهاجر چینیه که سیزده سال پیش اومده اینجا بیاد و اون هم بگه از لحاظ فنی  و کاری شما ایده آل ما هستید چون بعیده بتونیم کسی رو پیدا کنیم که اینقدر شناخت از نوع کار داشته باشه ولییییییی

من انگلیسی شمارو نمی فهمم !!!! و این برای مشتری ها مشکل پیش میاره 

و بدین سان کار می پره !


لازم به ذکر است که این اتفاق برای همسر گرامی افتاد وگرنه برای من اگر بود که ...خدا رحم کرد برای من نبود! من در حال حاضر ظرفیت چنین اتفاقاتی را ندارم به هیچ عنوان


نظرات 1 + ارسال نظر
دختر بهمنی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:28 http://dokhtarebahmani.blogsky.com/

وای اگه راضین مگه مریضن قبول نمیکنن؟
الان دقیقا انگلیسی ایشون چه اشکالی داشت ؟
ملت دنبال چی میگردن مگه ؟
فک کنم اگه یکی با هم جنس من همچین کاری بکنه اتفاقای خوبی نیفته
راستی مرسی که به وبم سر زدی

چی بگم ،اینها هم ادا اطوارهای خودشون رو دارن دیگه .
خواهش عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد