+++


اینی که هر اتفاقی با نوع نگاه تو و تفسیر تو می تونه متفاوت تعریف بشه درسته 

اینی که تو هر چیز سخت و بد هم میشه نکته مثبتی پیدا کرد تا حد زیادی می تونه درست باشه 

ولی نگه داشتن نگاه و تفسیر روی سمت مثبت تو خیلی از شرایط هیچ کار ساده ای نیست 

امروز بعد مدتها از خلوتی ،سکوت و دوری  اینجا با تمام وجود لذت بردم 

جلوی در خونه ایستاده بودم و به همون سمتی که بارها از تو پنجره اتاق نگاه  می کنم نگاه می کردم و از خنکی هوا ،سکوت محض ، خونه های غرق آرامش و  هیاهوی پرنده ها که دیگه داشتن آروم می شدن با تمام وجود لذت می بردم.

گفتم چه خوبه که می تونم تمام مسیرم به آسمون نگاه کنم و این همه ستاره ببینم، چه خوبه که می تونم بدون صداهای مزاحم صدای این همه پرنده رو که دارن با عجله بر می گردن به آشیونه هاشون رو بشنوم ،چه خوبه که اون تک و توک آدمایی که میبینم همشون لبخند دارن سلام دارن ،چه خوبه که صدای این همه پرنده لا به لای بوق و هیاهو گم نمیشه و من بعد یه مدت دیگه داره ترتیب خوندن هر کدومشون  دستم میاد، چه خوبه که تو زمستون این همه سبزی باشه و گل ،چه خوبه که لبخند آدما زیر هزارتا فکر و خیال گم  نمیشه ،محو نمیشه .

امیدوارم روزایی که میبینم این چیزارو بیشتر بشه و خیلی چیزای دیگه رو هم بتونم ببینم بین همه مشکلات، هر چند که اصلا کار ساده ای نیست !


   

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر بهمنی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 07:35 http://dokhtarebahmani.blogsky.com/

اینکه مثبت اندیش باشی هم کار سختیه و گاهی احمقانه...
بنظر من بهتر آدم واقع بین و امیدوار باشه تا مثبت اندیش....
نمیدونم شمام موافقی یا نه ؟

باهات موافقم که گاهی یا اصلا خیلی وقتها احمقانه به نظر میاد ولی تاثیر مثبتی که داره غیر قابل انکاره ،من خودم طرفدار واقع بینیم ولی بعضی وقتا و تو شرایط خاص که باشی واقع بین بودن فقط انرژیتو می گیره و حتی نمیذاره امیدوار بمونی اینه که بد نیست تو همه چی نکته مثبتشو پیدا کرد صرف کمک به روحیه خودمون و این مثبت نگری هم حق با توئه نباید اونقدر بی حد و مرز و بی منطق باشه که برسه به حماقت ،حد این رو هم باید نگه داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد