کتاب نخواندنهای این چند وقت...


از کارهای مورد علاقه ام که کاملا به روحم میچسبه و برام لذت بخشه کتاب خوندن و فیلم دیدنه 

ولی از موقعی که اومدم اینجا نمی دونم چرا  تمرکز ندارم برای کتاب خوندن، یعنی فکرم رو نمی تونم جمع کنم روی جملات، روی کلمات. چشم روی کلمه می مونه ولی ذهن میره برای خودش و هزار و یک جا می چرخه. اینه که از موقعی که اومدم چهار تا کتاب برداشتم چند صفحه ازشون خوندم  ولی بی فایده بوده و هیچی نفهمیدم و کتاب رو گذاشتم کنار. یه اشتباهی هم کردم و کتابهایی که آوردم همه مدلی هستند که در شرایط  آسوده خیالی نباشی باید انرژی بذاری برای تمرکز روشون. باید چند تا کتاب میاوردم که  به ذهن اجازه پریدن این طرف و اون طرف رو ندن و بکشنش تو عمق صفحات، مثل کتابهای دن براون 

حالا امشب می خوام یه کتاب جدیدو امتحان کنم شاید این یکی  بتونه بگیره پای ذهن رو و نگذاره که بپره ...  



نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 20:18

اگه کتاب «شاهدخت سرزمین ابدیت» رو نخوندی بخونش! جذابه.

الان دانلود کردمش ،دیگه نویسنده و ناشر ببخشن دسترسی ندارم که بخرم
البته پی دی اف خوندن هم بهم زیاد نمیچسبه ولی ...
مرسی از پیشنهادت

دختر بهمنی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 22:11 http://dokhtarebahmani.blogsky.com/

سلام....
دیر به دیر آپ میکنین...
چه کتابایی میخونین مگه ؟
منم مثل شما کتاب خوندن و فیلم دیدن رو دوس دارم... فک کنم کلا ما خانما بعد خرید این دوتا رو دوس داریم... بالاخره هم جنسیم دیگه
روزاتون آروم

نمی دونم چرا نوشتنم نمیاد ؟
خوشبختانه یادم افتاد یه عالمه کتاب صوتی دارم ،هر چند میشد از تو اینترنت هم پیدا کرد ولی اصلا حواسم نبود به این قضیه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد