The seperation


امشب کانال مائوری اینجا فیلم جدایی نادر از سیمینو نشون داد.دوست دارم ببینم واقعا چند تا از مائوریها نشستن این فیلمو نگاه کردن و باهاش ارتباط برقرار کردن !!

 با اینکه فیلم پر تنشیه و کلی استرس تزریق کرد به فضای خونه و حتی  من،  ولی باز بهم  چسبید، به خصوص که این بار این من بودم که اینجا به اون زیر نویسا احتیاج نداشتم  :)  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر بهمنی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 02:53 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

مائوری برای نیوزیلند دیگه؟
من با آخر اون فیلم مشکل دارم ....معلوم نیس آخرش دختر با کی زندگی میکنه!بعد اون همه دعوا....
قصه ی خوندن زیر نویسارم درک میکنم اگه عقب بمونی از خوندش کلی اعصاب آدم خورد میشه....
مشکل منم با زرنویسای انگلیسی همینه وقتی فیلم کره ای نگه میکنم.... ولی دیگه عادت کردم در واقع سرعت عملم رفته بالا

مائوری بومیان،ساکنین قدیمی و اصلی نیوزلندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد