والنتیر


کار داوطلبانه اینجا خیلی بابه، خیلی هم براشون اهمیت داره. یعنی شما  اگرکار داوطلبانه کرده باشی موقع استخدام و مصاحبه و اینا امتیاز خیلی خوبی محسوب میشه برات وخیلی از مشغولیات ذهنی استخدام کننده در مورد شما  حل میشه با داشتن همچین سابقه ای!

من همیشه از این جور کارها خوشم میومده و راستش خیلی پشیمونم که بنا به توصیه و نظر کسی بی خیال انجامش تو این مدت شدم .

البته اینکه چون کار بدون پرداخت حقوقه به این معنی نیست که گرفتنش راحته، اغلبشون بازم شرط و شروط ها دارن واسه خودشون.

حالا از اینا بگذریم امروز داشتم لیست کارهای داوطلبانه موجودو چک می کردم  که یکیش حسابی دلمو برد. اونم این بود که شما خونه میشینی بعد این انجمنه که کارش حمایت از گربه های بی سرپرسته به شما زنگ می زنه می گه بیا این پیشی رو ببر دکتر ببین چشه یا ببرواکسنشو بزنه یا بیا دستی به سر و گوشش بکش  و...  ماشین داشتم یک لحظه هم وقتو تلف نمی کردم. 

یه مورد دیگه هم بود که اگه زبانم روون بود حتما می رفتم براش.اونم  این بودکه شما میری تو اون موسسه مربوطه و از طریق اون ماهی چند بار میری پیش آدمای پیری که کسی رو ندارن. میری باهاشون حرف میزنی یا براشون کتاب میخونی ، باهاشون چای می خوری و.... عاشق این کارم ولی میترسم برم طرف یه شکسپیر بده دستم بگه اینو  می خوام برام بخونی !!!

خلاصه همه جور کاری هست تو این کارای داوطلبانه که خوب بعضی هاش تخصص می خواد و بعضی هم مهارتهای خاص و بعضی هم  فقط وقت و علاقه. 

آهان یه موردم بودکه برام خیلی جالب بود  اگه زبانم  دیگه خیلی خوب بود شایدبه اینم فکر می کردم .کاره این بود که شما ماهی یکی دوبار پامیشی میری زندان ملاقات اونایی که کسی نمیره ملاقاتشون.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مَن‌ها یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:21 http://manha.blogsky.com/

من عاشق کارهای رایگان و داوطلبانه هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد