از این کار متنفرررررم


من رسما اعلام می کنم از هیچ کاری به اندازه رزومه نوشتن و کار اپلای کردن حالم به هم نمی خوره. اینه که اینبار که برم سر کار تا آخر عمر همونجا و سر همون کار می مونم! تا دیگه مجبور نباشم رزومه بنویسم و به مصاحبه و این چرندیات فکر کنم.

یه مدت هم برای کار مرتبط تلاش می کنم، پیدا نشد این رشته منحوسو که تا الان فقط برام اعصاب خوردی داشته ،نبوسیده می ذارم برا همیشه کنار ،شده برم غاز بچرونم هم دیگه به کار تو این رشته فکر نمی کنم!!!!!! 

البته بعد از اون dead line که هنوز تاریخشو برا خودم ست نکردم ! 


رزومه آماده شدا (هم رزومه ،هم کاور لتر ) بعد جون کردنهای فراوان و گیس و گیس کشی با خودم! ولی وقتی دادمش به همسر گرامی که بخونتش ،دو صفحه کامنت داد روش! حالا من دوباره از صبح دارم با خودِ لجبازم کشتی میگیرم بلکم بشینه این کامنتارو بررسی کنه و قال این لامصبو بکنه بره پی کارش........

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد