دستشون هم درد نکنه

آی می چسبه برات مسیج بیاد و بری ببینی از آی آر دیه ( همون وزارت دارایی یه جورایی ) 

بعد چی گفته ؟

گفته مبارکا باشه  در دو هفته آینده فلان مبلغ به حسابتون برگردونده میشه

هر سال تو همین زمانها، مالیات افراد بررسی میشه و اگر مالیات کم داده باشند از حلقومشون کشیده میشه بیرون ( البته نه به این خشونت ، زمان داده میشه برای برگردوندنش به زبون خوش ) اگر هم زیادی مالیات داده باشند برگردونده میشه به حسابشون.

من سری قبل هم پول پس گرفتم  ولی چون یک بخش از زمانی که کار می کردم افتاده بود به این یکی سال مالی ، سورپرایز شدم شیرین طور.

البته شنیده بودم خودم باید درخواست بررسی بدم ولی دیگه زحمتم رو هم کم کردن برادران و خواهران دلسوز مالیاتچی.



 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 17:17

از مالیات گفتی و دلمو خون کردی، ماه پیش 4 میلیون و 300 مالیاتم شده
30% مالیات !!! آخه چه خبره؟؟؟

در آمد بالا ، پولداری این چیزهارو هم داره جانم

یه دوست دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 17:13

پس شیرینی ما یادت نره.

نه یادم می مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد