از واقعیتهای نچسب زندگی این است که اغلب آدمها خواستها و نظرات کسانی  که ازشان میترسند را دقیق تر ،سریع تر و با دقت بیشتر به جا می آورند تا خواسته ها و نظرات کسانی که شاید دوستشان دارند یا یک رابطه احترام آمیز بینشان برقراراست. 

 بر هم خوردن آرامش خودشان است که معیار میشود برای آنکه چه کسی را بالای سر بگذراند و حلوا و حلوا کنند و چه کسی را رها کنند به حال خودش تا خودش زخمهایش ،دلخوریهایش و خستگیهایش را بلیسد و آرام آرام التیام پیدا کند.

اگر مطمئن بشوند که ناراحت کردن شما ،بی توجهی به خواسته ها و احساسات شما برایشان گران تمام میشود ،بازی را برده اید! 

اگر هم کسی هستید که عادت دارید عصبانیت ها و خستگیهایتان را سر دیگری آوار نکنید و در گوشه خودتان آرام و بی صدا با آنها دست و پنجه نرم کنید ، تا به خودتان بیایید میفهمید که در نظر همه تکه آهنی هستید که نه باید ناراحت بشود و نه باید از کسی انتظاری داشته باشد و نه باید لبخند ار لبش دور بشود .....

و این روح را فرسوده می کند ،خسته می کند ،بی تفاوت می کند،  به فنا می برد... 


 اگر دوباره به دنیا بیایم در سن هجده سالگی شوهر می کنم و از سن بیست سالگی هم  میروم سراغ تولید فرزند، سه تا خوب است به گمانم

از سواد و مشق و کتاب هم خیلی بخواهم همت کنم تا همان دیپلم می خوانم با معدلی حول و حوش سیزده چهارده 

تمام رویاها و خواسته هایم را هم سیاهه می کنم میدهم دست  پدر بچه ها 

خودم صبح به صبح آرایش می کنم و به خودم و تا حدودی به امور بچه ها میرسم و دم عصر هم موقع برگشت پدر بچه ها دوباره آرایش می کنم 

شام می خوریم ، پدر بچه ها ظرفها را میشوید و برای  آخر هفته برنامه میریزیم که لب کدام رود بساط کبابمان را علم کند 

دیگر هم کاری نخواهم داشت که برای مدل سازی میزان نیتروژن و فسفات و پاتوژن آن رودخانه چه گِلی بر سر بگیرم .... 


بهره وری

از مزایای کلاس آنلاین بهره وری شدیدالحنی  ! است از زمان

استاد در آن سو حنجره پاره می کند که آن تکه از رودخانه را چطور مدل کنید و کجای برنامه را انگولک ،شما  در این سو گوش می کنید و زیر ابرو بر میدارید...