دیروز یادم افتاده بود اوایل که می رفتم چریتی برای کار داوطلبانه ، چقدر سخت بود برام با مردم ارتباط برقرار کردن و حرف زدن 

یه بار  دیگه کلی با خودم کلنجار رفته بودم تا به آدمایی که میومدن اونجا برای خرید، غیر سلام و خداحافظی یه جمله کوتاهم بگم و با کلی این ور ، اون ور کردن بالاخره به یه نفر گفتم خریدای روز مادرت رو کردی !!!! ( نزدیک روز مادر بود ) گفتم الان طبق تمام مواردمشابهی  که شاهد بودم ، همین سوال باب گفتگو رو باز می کنه و طرف یه ربع از خریدهاش و کادوهایی که گرفته و داده .... تعریف می کنه منتها جواب این بود : 

من بچه ندارم ، مادرم هم مرده !!!!

یعنی تو اینجا که طرف معمولا زیر سی  سال دو تا از بچه های چک لیستش رو تیک زده و نودساله هاش تازه عصر به عصر می رن با ماشین دور دور !! این یک استثنا باید بخوره به پست من !!! 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 18:29

طراحی جدید صفحه ات هم مبارک باشه. خوشگل شده.

ممنونم ، آره دوسش دارم

یه دوست شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 18:16

والااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد