امسال یعنی سال نود و شش اولین تولدم بود که سر کار بودم 

تجربۀ تبریکِ تولد شنیدنِ از همکار رو نداشتم تو همۀ این سالها 

خوب بود و  بهم چسبید. به خصوص یه سری تبریکهای غیر منتظره که روزم رو قشنگ کرد.

به رسم اینجا هم کیک و بیسکوییت و شیرینی خریدم  و گذاشتم رو میز ناهارخوری تا هر کسی تو برک خودش بخوره و به جون ما دعا کنه ! 

خانومهایی که سر خونه زندگی هستن ، معمولا خودشون چند جور کیک درست می کنن و میارن برای روز تولدشون ،  جقله ها هم هله هوله می خرن ، چیبس و پفک و دیپ و نوشابه  ....

من هم  دیگه یه کاری کردم مابین...


ایران که بودم فکر می کردم وقتی مهاجرت کنم حتما روز تولدم و روز عید رو مرخصی می گیرم ، الان می بینم لزومی که نداره هیچ ، معنی هم نداره .... 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 02:45

آپدیت لطفا

چه بامزه اتفاقا الان اومدم یه چی بنویسم

یه دوست چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 16:51

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد