ندانستن عیب است !!!

آقا ما یه سوال داشتیم همیشه 

یعنی چون  شنیده بودیم این آقایونی که گوشواره گوششونه ، روم به دیوار بلهههههه ! سوال شده بود صحت و سقم این مساله برامون !

 بعد که اومدیم بلاد کفر زندگی کردیم دچار بهت شدیم  که یعنی این همه آدم گوشواره به گوش بله ؟؟؟؟ پس تکلیف اون زن و بچه و اون کانون گرم خانوادگی که هرم گرماش کاملا هم محسوسه چی میشه ؟؟؟

خلاصه داشتیم این سوال رو تو دلمون دیگه... 

  تا اون روزی تو محل کار همکارم بهم گفت فلانی صبح دست زدم به گوشام داشت خون میومد ، گفتم آخی چرا ؟ !!!  اومد جلو و گوشواره هاش رو نشون داد و گفت گوشواره های جدیدم رو دیدی ؟ گفتم آره خوشگلن !!!! گفت فکر کنم به خاطر اینا باشه عوضشون کردم ، یادته قبلیهام رو ؟ یادم بود. 

گفت یه مدتم یکی مینداختم و.....

در این مکالمات گوشواره ای بودیم که دیدم فرصت خوبیه تکلیف این قضیه رو روشن کنم ، اینه که  پرسیدم این حکایت گوشواره گوش کردن آقایون چیه راستی ؟ معنی خاصی داره یا همین جوری یه مده ؟ 

گفت گوشواره اگه یکی باشه اون هم تو گوش راست یعنی طرف گ .ی هستش ولی یه دونه تو گوش چپ و یا دوتا هیچ معنییی نداره 

خوووب ، این هم از این . این مشکل هم حل شد بالاخره ....

راستی گفتم این همکارم مذکره ؟ گوشواره قبلیاش ازاین چسبونها بود دوتا نگین الماس گونۀ چسب ، جدیدها دو تا حلقه کوچک طلایین  


نظرات 1 + ارسال نظر
یه درست چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 06:14

ممنون که ما را هم روشن کردید!

خواهش می کنم ، وظیفه اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد